Zaměřuje se na všechny oblasti finančního poradenství a z tohoto důvodu je téměř nemožné, aby v jedné oblasti dosahoval stejných znalostí jako naši specialisté.
Porovnává pouze pár pojišťoven, které zná, a které sjednává nejčastěji.
Nezná pojistné podmínky, ani to, jak která pojišťovna plní v případě pojistné události, proto klientovi nabízí pojištění jen podle ceny.
Po podpisu smlouvy jde hledat dalšího klienta.
Klient často neví, za co platí. Neví proč má pojištění nastavené zrovna takto, ani na co má u pojišťovny nárok.
Většinou je na klientovi, aby si někde přehledně a bezpečně uschoval své smlouvy o finančních produktech. Pokud nějakou smlouvu nemůže najít, tak musí žádat poradce, banku, pojišťovnu nebo jinou společnost, aby mu ji zaslali. To však zpravidla nebývá hned.
Zná velmi dobře pojistné podmínky a ví, jak která pojišťovna plní v případě pojistné události. Parametry pojištění nastavuje vždy podle životní situace klienta.
Porovnává nabídky většiny pojišťoven na českém trhu a z nich vybere pro klienta tu nejvýhodnější.
Doporučí klientovi pojištění, které je nejvýhodnější nejen podle ceny, ale vždy kouká na to, jaké má pojišťovna výluky v pojistných podmínkách a zda dobře plní v případě pojistné události.
Pomáhá klientovi s hlášením pojistných událostí. Řeší s ním úpravu pojištění, podle aktuální životní situace (narození dítěte, změna výše platu, nová hypotéka nebo její doplacení apod.). Klient se na něj může obrátit kdykoli v průběhu trvání pojištění.
Má spokojené klienty, kteří vědí, proč si pojištění platí a na co mají u pojišťovny nárok.
Každý klient může využívat naší klientské aplikace myPLANN, kde najde veškeré důležité informace o své smlouvě vč. samotné smlouvy v pdf. formátu. Kromě smlouvy uzavřené s naším specialistou, lze do aplikace nahrát i veškeré ostatní smlouvy o pojištění, úvěrech, investicích a dalších finančních produktech, které využívá. V případě potřeby je pak nemusí komplikovaně hledat doma ve skříni, ale může se na ně kdykoli podívat a stáhnout si je na svém telefonu, počítači nebo tabletu.
S finančním poradenstvím jsme začali v roce 2011 ve velké multilevelové společnosti, tak jako většina finančních poradců. Byla to pro nás cenná zkušenost, díky které jsme se naučili nejen to jak tuto práci dělat, ale i nedělat. Časem jsme začali vnímat omezení, které nám multilevelová společnost kladla do cesty v tom, abychom mohli klientům poskytovat kvalitní služby a také nám vadilo, že ne všichni poradci v této společnosti dělali svou práci podle našich představ o kvalitním poradenství, ale spíše za účelem rychlého zbohatnutí. Rozhodli jsme se proto založit AMJ finance & sport s.r.o. a vydat se vlastní cestou. Po založení vlastní společnosti jsme dále rozvíjeli a zaváděli do praxe naše představy o kvalitním finančním poradenství. Firma postupně rostla a přibývali poradci, kteří splňovali naše požadavky a byli schopni pomoci a poradit klientovi ve všech klíčových oblastech jako je pojištění, investice a úvěry. Díky vývoji na finančním trhu, který se neustále mění, vznikají nové produkty, jsme postupem času dospěli k závěru, že je třeba, aby se poradci více specializovali. Z našeho pohledu je dnes nereálné, aby jeden poradce dokázal klientovi poradit s nejvyšší odborností ve všech oblastech, protože každá oblast dnes vyžaduje vysoké znalosti a vědomosti, což není v silách jednotlivce. Z tohoto důvodu jsme se rozhodli upravit naši službu tak, aby měl klient zajištěny všechny oblasti pod jednou střechou, ale přesto dostal v každé oblasti to nejlepší. Dnes u nás každý klient absolvuje vstupní analýzu a následně své potřeby řeší se specialistou na danou oblast. Na základě zpětné vazby od našich klientů dnes již můžeme říct, že toto rozhodnutí bylo správné. Nejen že poskytujeme kvalifikované poradenství, ale zároveň jsme se tím významně odlišili od konkurence.
Zálohujte si zdarma své smlouvy na zabezpečeném serveru a mějte je kdykoliv online. Teď už je nikdy neztratíte!
Chci se registrovatPokud si zažádáte o přístupy do aplikace myPLANN, můžete ji následně využít zdarma a mít veškeré důležité informace o své smlouvě, vč. samotné smlouvy v pdf. formátu, vždy po ruce. Kromě smlouvy, kterou uzavřete s naším specialistou, vám lze do aplikace nahrát i veškeré ostatní smlouvy o pojištění, úvěrech, investicích a dalších finančních produktech, které využíváte. V případě potřeby je pak nemusíte komplikovaně hledat doma ve skříni, ale můžete se na ně kdykoli podívat a stáhnout si je na svém telefonu, počítači nebo tabletu.
Smyslem životního a rizikového pojištění je, aby vás ochránilo proti negativním dopadům na životní standard váš a vaší rodiny v případě, že onemocníte, budete invalidní, zraníte se nebo nedej bože zemřete. Pokud by nic z toho nijak zásadně neovlivnila vaší finanční situaci a váš životní standard, pak je pro vás pojištění zbytečné.
Snažíme se, aby celý proces byl co nejkratší, ale liší se podle konkrétního případu. Průměrná doba od odeslání formuláře k podpisu pojistné smlouvy je 3-10 dní.
Ano poskytujeme, na základě rozboru vaší finanční situace a finančních cílů a produktů, které využíváte, vyhodnotíme rizika, která mohou negativně ovlivnit životní standard váš a vaší rodiny. Poté vypracujeme podrobný finanční plán vč. vyhodnocení, jak moc tato rizika ohrožují vaše finance a majetek a navrhneme doporučení, aby se negativní dopad těchto rizik snížil na minimum. Zároveň navrhneme řešení jak nejsnáze dosáhnete svých finančních cílů. V případě zájmu nás prosím kontaktujete mailem nebo telefonicky.
Ano, můžete. Stejně jako na životní a rizikové pojištění, máme specialisty i na všechny ostatní oblasti jako majetkové pojištění, úvěry nebo investice.
Ano, můžete. My vám pošleme zpět komentář, zda máte pojištění nastaveno správně a případně jaké pojištění bychom vám doporučili my.
Po odeslání kompletně vyplněného formuláře, vám do 24 h zasíláme porovnání nabídek jednotlivých pojišťoven včetně doporučení té, která je pro vás nejvýhodnější.
Viz. srovnání AMJ specialista vs. standardní poradce.
Online je možné udělat vše až do fáze výběru nejlepší nabídky pro klienta. Následný podpis pojistné smlouvy je potřeba osobně. Ze zákona má totiž každý poradce povinnost ověřit totožnost klienta dle jeho průkazu totožnosti.
Na základě zkráceného formuláře se vám vytvoří doporučení, na jaké částky byste měl být pojištěn, a kolik přibližně pojištění stojí, a to podle výše vašeho příjmu nebo podle toho, kolik chcete za pojištění měsíčně platit. V rozšířeném formuláři jsou kromě toho otázky ohledně vaší osobní situace (povolání, zdravotní stav, sportovní aktivity atd.), které jsou potřeba, abychom nastavili parametry pojištění přesně podle vaší situace a mohli určit, která pojišťovna je pro vás nejlepší.