02
leden
2025
2025
KATEGORIE AKCE
WE ARE HIRING!!! - Office Manager
Napsal
JAN SIROVÝ
Připojte se k našemu dynamickému týmu jako Office Manager!
Chcete postoupit ve své kariéře a pracovat v prostředí, kde jsou vaše nápady a nasazení skutečně ceněny? Máte zkušenosti s administrativou, jste organizovaní, pečliví a máte skvělé komunikační dovednosti? Pak hledáme právě vás!
Co bude tvojí hlavní náplní práce?
- Zajišťování hladkého chodu kanceláře a administrativní podpora: Budeš koordinovat různé administrativní úkoly, které udržují naši firmu v chodu.
- Příprava a správa dokumentů a smluv: Zajistíš, že všechny důležité dokumenty budou připraveny a spravovány včas a efektivně.
- Organizace
kancelářských prostor, správa zásob, zajištění plynulého provozu
- Koordinace schůzek a komunikace s týmem i klienty: Bude na tobě, aby komunikace mezi naším týmem a klienty probíhala hladce a efektivně.
Co ti nabízíme?
- Stabilní fixní plat 40 000 Kč / měsíčně (nástupní plat 35 000 Kč): Tvoje práce bude náležitě ohodnocena.
- Rozvojové a vzdělávací příležitosti: Investujeme do růstu a profesionálního rozvoje nás všech.
- Přátelský a mladý kolektiv: Budeš pracovat s lidmi, kteří sdílí vaši energii a zápal.
- Můžeš se těšit na práci v krásných moderních kancelářích hned u metra
naproti OC Flóra, ve kterých se budeš cítit příjemně.
- Abys mohl/a načerpat nové síly, budeš mít 5 týdnů zasloužené dovolené a možnost občas zůstat na homeofficu.
Co od tebe očekáváme?
- Výborné organizační a administrativní schopnosti: Jsi mistrem v organizaci a tvoje administrativní schopnosti jsou bezchybné.
- Proaktivní přístup a schopnost prioritizace úkolů: Nebojíš se výzev a umíš si efektivně zorganizovat pracovní den.
- Zkušenosti v administrativě a znalost práce na PC (zejména MS Office 365): Tvoje technické dovednosti jsou na vysoké úrovni.
- Minimálně SŠ vzdělání
Pokud máš zájem stát se klíčovou součástí našeho týmu, neváhej a zašli nám svůj životopis nebo nám napiš něco o sobě na email: kariera@amj.cz.